Het is onze missie om jou kwaliteitsproducten te bieden. Mocht je desondanks niet tevreden zijn met je aankoop, dan kun je hier lezen hoe we je verder kunnen helpen.

Garantie

Volgens Europese wetgeving heb je recht op een minimale garantie van twee jaar op alle producten. Dit betekent dat als het product binnen twee jaar defect gaat en dit niet is veroorzaakt door onjuist gebruik, je recht hebt op gratis reparatie, vervanging of restitutie.

Hoe maak ik aanspraak op garantie?

  1. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@raamplantjes.nl. Voeg foto's toe om het defect te illustreren.
  2. Je ontvangt zo snel mogelijk instructies voor het retourneren van het defecte product.
  3. Na ontvangst van het product zullen we het repareren, vervangen of het aankoopbedrag terugstorten, afhankelijk van jouw situatie.

Klachten

We vinden het uitermate belangrijk dat je tevreden bent met onze producten en dienstverlening. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan horen we graag van je.

  1. Dien je klacht in door een e-mail te sturen naar klantenservice@raamplantjes.nl of door ons te bellen op +31 497229051
  2. Geef een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving van je klacht zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
  3. We streven ernaar om je klacht binnen 14 dagen te behandelen.

Geschillencommissie en Online Geschillenbeslechting (ODR)

Als je niet tevreden bent met de manier waarop we je klacht hebben afgehandeld, heb je de mogelijkheid om je klacht in te dienen bij de Europese Online Dispute Resolution (ODR) platform, beschikbaar op ODR Website.

Je kunt je klacht ook voorleggen aan een nationale geschillencommissie. In Nederland kan dit bijvoorbeeld via De Geschillencommissie (www.degeschillencommissie.nl).

Vragen

Voor verdere vragen kun je altijd contact met ons opnemen via klantenservice@raamplantjes.nl of +31 497229051